Tisdag

Sitter hemma hos min lilla Isabell och myser med henne :) Ida och Mathias har precis kört in mot stan för att Ida ska springa kalvinloppet, och hon ska vinna! Har haft fullt upp idag, gick upp vid halv 9 imorse och jag var så nervös så jag höll på att spy. Kl 10 skulle jag vara hos arbetsförmedlingen, och det var det absolut värsta jag någonsin varit med om. Det är inte konstigt att man får ångest innan man ska gå dit. Dom hjälper inte en för fem öre, utan lägger bara mer börda på en, om jag får säga vad jag tycker!
I vilket fall var det inte över detta jag var nervös, jag berättade igår om ett litet projekt, och kl 12 idag skulle jag vara i Råå för att träffa dessa människor. Exakt vad det handlar om vill jag inte avslöja än, men kan säga att det gick bra, så nu väntar jag bara på att dom ska höra av sig igen, och sen lovar jag att jag ska avslöja exakt. Med tanke på att jag inte har så många läsare, så är det inte så många som lär reta sig iaf :P

Nu ska jag gå och slänga skitgrisen här brevid i badet, för att uppehålla henne så hon inte somnar. Jag har fått starka besked om att hon INTE får somna innan kl 6.

Brukar uppskatta lite bilder från andra, så här kommer lite bildregn :

Kommentarer
Postat av: Ninja

Jävlar vad ungarna växer. Det är helt sjukt, Vad får dem för mat egentligen?? haha

2010-05-11 @ 20:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback