Söndag

Det blev en riktigt feel good helg, vi har bara slappat precis heeela helgen, och nu sitter jag här rastlös som en liten råtta. Vi hade en förhoppning igår om att ta oss till Emmaboda, för en dag på strippen, men med tanke på vädret tyckte vi inte att det var så lönt.

Skulle vara skönt att komma på något att göra idag ist, men vi får väl se, för mig hade det räckt med att köra och ta en fika någonstans. Det jag inte är så lycklig över är att HIF spelar ikväll kl 1800, och dessutom går den på canal+ och därför har jag en tjatande hif-fantast i hälarna som vill att vi ska se den.. inte så sugen om jag får säga det själv! Vi får väl se hur det går. Jag som (näst intill) hatar fotboll är helt emot detta, och Björn som älskar det menar att vi borde se mer. Vi kommer aldrig överens när det gäller den frågan och kommer troligtvis aldrig göra det heller! Så det återstår att se vem som vinner idag.. Jag fick ju iaf honom att avstå från mustaschen (?) så vi får väl se hur det går med matchen...

Nu, söndagsmys..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hata fotboll..

2010-05-16 @ 16:43:30
Postat av: Kathy

Nja, hon gillar ju att sitta och stå och har nästan alltid gjort det men nu drar hon sig upp själv bara man håller henne i handen så både ja o nej är det en ny sak. Haha ja visst gör hon, snart 7 månader. Dags för mig att planera student och grejer för min lilla bebis snart, buuääh! Vill ha min minibebbe tillbaka!



Hoppas allt är bra med dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback