Måndag

Nu var det många dagar sen jag uppdaterade sist, nästan en hel vecka. Men jag håller i mig med uppdateringen känner jag, och har klart godkänt.

Har hänt en hel del de senaste dagarna, därför det inte blivit så mycket uppdatering.

Torsdag:På dagen var det inte bara jag som var ledig, utan även maddie, så jag följde med henne och Therese och handlade i stan, och lämnade ett USB till Linnea. På kvällen kom Sandra också, och vi åkte iväg till strippen :)

Fredag: Jag var riktigt flitig hela dagen, tog tvätten, städade undan kläderna på mitt rum och sist men inte minst så tvättade jag min bil. Klapp på axeln till mig! Sen kom maddie och hälsade på, och sen sprang jag in i duschen. Därefter kom Jessica och hämtade mig, och det bar av mot väla där Bilsport hade lite bilutställning, succé!! Jag följde med Björn när Jessica och bell åkte hem, och vi räknade (ett antal) bilar som var på "utställningen". 2 ½ timme senare hade vi räknat alla, än en gång, klapp på axeln!

Lördag: Björn gick ganska tidigt, och sen somnade jag om, när jag vaknade lalla jag lite, och sen gick jag ut och satt mig i det underbara vädret, fick en del färg faktiskt, och det var ju skönt! Önskar att det kunde vara lika mycket sol nu, vill ha färg färg färg tills lördag när vi ska fira morfars 80års dag! Sen kom iaf Björn, och vi mös nästan hela kvällen.

Söndag: Igår hade vi satt klockan "tidigt" (9, tror jag) och vid 10 körde vi hem mot honom. Det stod roddrun(?) på schemat, var en massa gamla bilar som var ute och körde, och trots det kalla vädret så var det faktiskt ganska mysigt :) Lite fika ute med han och hans föräldrar, och vem älskar inte att åka bil :)? Dessutom var det lite tipsrunda och aktiviteter, jag och björn var kanske inte direkt bäst, men det var faktiskt kul :)

Och nu sitter jag här, med alldeles för lite tid. Madde är på väg hit, och jag ska följa med henne en runda till Center syd, mys mys mys!! Så nu får jag skynda mig in i duschen..
Hoppas ni hade en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback