Lördag

Helg igen, riktigt fint :) Sitter och väntar på min snutt, så då tänkte jag att jag faktiskt kunde uppdatera lite:) Har fått komma igång lite igen med att jobba. Är mycket uppskattat får jag säga. Även om det inte är så mycket timmar så är det 1000 ggr bättre än inget. Känns lite mer rättvist, med tanke på allt jag fått! Trivs lika bra där så det spelar ingen roll:)

Igår blev det mys hos sandra, och vi gjorde något vi inte gjort på riktigt länge, skräckfilm stod nämligen på schemat, så där satt vi 3 stycken ihoptryckta i en soffa gömda under ett och samma täcke. Så mysigt så. Och vi klarade oss igenom hela filmen, dock hade vi hyrt en "rolig" som vi skulle ha till efter för att komma på andra tankar. Hjälpte sådär halvbra, men jag somnade till slut, fast jag var helt ensam. Men det var en mycket bra kväll, god mat, mycket godis och dom två bästa vännerna man kan önska sig!

Nu fick jag precis ett meddelande om att Björn är på väg, finally, moget att jobba helg ;) Ser ut att bli dåligt väder idag med, så vad kvällen har att erbjuda återstår att se, vill iaf inte bara sitta hemma, men vi får väl se vad han tycker :)

Nu blev det långt igen, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback