2 klänningar rikare

Det har varit en händelserik dag får jag säga! Åkte som sagt till ESLÖV vid 8 imorse, körde först syster till jobbet, och sen satt jag och annie på en film, vi såg "annie". Lite småkomiskt! Efter det gick jag ut med Zito, och sen fixade vi lite rostad macka, och Annies läxa, gick galant! Efter det, fixade Annie till sig och jag fick välja kläder och pilla lite med hennes hår. Sen bar det av till Center syd, och nu sitter jag här 2 klänningar/tunikor och lite mat rikare!

Har som sagt varit en händelserik dag, och jag är slut! Annie är nu på lekplatsen och jag tänkte förbereda maten innan Björn och Mamma kommer :) Kanske ska skicka ett eller annat mail till lilla arbetsförmedlingen också nu när jag ändå sitter vid datan!

Ha en trevlig eftermiddag!


(Hittade bara bild på denhär, men nöjd är jag :) )

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vad gör du ikväll sötnos? (:

Postat av: Kathy

Nääääääääääj, hon är lik mig.. sin mammi ;) <3

2010-05-20 @ 20:37:51
URL: http://kathywrites.blogg.se/
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

riktigt bra blogg! :D

2010-05-23 @ 20:36:35
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback