Tisdag

Nu blev det ett såntdär litet uppehåll igen, dock inte så långt :)

Måste säga att jag blev ganska upprörd igår när SD var på rådhustorget. Vad man än tycker, och vad folk än säger så tycker jag det är fel att stå och kasta ägg och gapa och skrika sådär som folk gjorde igår, det kallar inte jag demokrati! Jag tycker man kan visa vad man tycker vid valet i höst ist, det är det enda som hjälper! Nog om det.

Igår var jag först på af kl 1, och träffade min jobbcoach, en trevlig en :) Efter det begav jag mig till Sandra, och umgicks med henne, vi skulle till Bokia, men som sagt så var där några demonstranter ivägen. Så när vi väl kom ifrån stan körde jag ner till morfar som fyllde 80 och sa grattis, medans madde och sandra körde till Center syd och tog Bokia där istället. Och på tal om att morfar fyllde år, så måste jag ju passa på att berätta att kalaset blev superlyckat, både väder och stämning och allt. Jag hade skitroligt! Får tacka mina syskon och vår kusin för detta, självklart även våra respektive, för att låta vääääldigt formell!

Nu kommer snart Björn, var meningen att vi skulle grillat med hans vänner idag, men vädert tillåter ju inte detta! Så vi ska göra pasta & pesto med lax till, mums! Får se fall det blir grillning imorgon eller någon annan dag när det är fint väder, så har man ju något att se fram emot :) Ha en trevlig dag i vädret gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback