Tisdag

Vilken dag! Det har verkligen varit min dag idag! Började i djuraffären idag, eller ja, jag var där idag för att lära mig lite, samma sak imorgon. På lördag börjar allvaret, och har fått lite mer tider denna månaden, så himla underbart. Efter att inte ha jobbat ordentligt sen mars så känns detta så himla bra! Har varit på arbetsförmedlingen också idag, träffat min jobbcoach för andra gången, riktigt härlig människa! Supernöjd med henne :) Och hon är nog nöjd med mig också, ska bara skriva ett personligt brev också. Och det känns bra att kunna ha ett sånt som verkligen kan bli bra med lite hjälp. Ska bara se till att hitta en normal data att skriva det på :)

Nu ska jag snart hänga upp lite tvätt och sen ska jag köra och hämta Björn, och sen ska vi hämta Ida på gymnastiken och köra hem henne :) Är en riktigt glad människa idag, och kan inte sluta le! Längtar faktiskt tills imorgon när jag ska tillbaka och lära mig lite till! Skönt att äntligen ha något att göra. Men jag ska försöka att inte tjata så mycket om det.

Nu, tvätten, tjing!

Kommentarer
Postat av: Kathy

Då vet du hur det känns ;)

Postat av: Sofie

Grattis till jobbet!! :D Hör av dig när du har tid för en fika :)

2010-06-10 @ 11:29:40
URL: http://emilysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback