Onsdag

Nu är det fan nog, nu är jag trött på att folk tror sig veta mer om mig än vad jag själv gör! Det finns 3 personer som vet i princip lika mycket om mig som jag själv gör. Sandra, Madde och Björn, inga andra. Jag vet bäst själv vem jag hånglat med eller inte, vem jag har haft sex med och om jag är med, eller ens vill ha barn! Och ja, jag vill ha barn, en gång i tiden. Men inte nu! Jag älskar barn, och jobbar gärna med dom och träffar mina syskonbarn, tycker barn ger otroligt mycket. Jag har Björn, och jag älskar honom, men vi har absolut inga planer på att skaffa barn! Så nu vet alla det. Och har man då en fråga, visst, fine fråga, men lyssna då på mitt svar.

Nu när jag har kräkt av mig så kan jag berätta att den enkla lilla överraskningen jag hade till Björn var att jag åkte och klippte och färgade mitt hår igår, inget annat :) Dessutom kan jag ju passa på att berätta att jag inte är varken arg, sur eller irriterad på någon, tyckte bara att det räcker nu. Det finns ingen annan som har med det att göra egentligen, men som sagt, jag vet bäst själv och har absolut ingen anledning att ljuga för någon. Där med basta :)

Idag är det onsdag och det betyder mys med Björn, men först ska jag nog träffa Maddie ett tag. Men det är mysigt det också, och om vädret blir liiiite bättre så kan vi ju lägga oss i solen tillsammans :)
Får ta och ringa henne nu, ha en trevlig onsdag allihopa, everybody!
puss!

Kommentarer
Postat av: Kathy och ♥ Lovisa. 09-11-06.

Låter inget bra? Kan vi inte ses en dag snart eller du har mycket jobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback