Onsdag

Vilka dagar jag har haft, haha man kan inte mer än att skratta :)

Måndagen började med att Jana ringde och frågade om jag kunde komma tidigare, javisst sa jag, och var där inne klockan 10. Efter det körde jag och hämtade Sandra, vi hämtade Bell i atorp, och fortsatte mot HBG. Där blev det tropikariet, tror dock att jag och sandra var mer nöjda än Bell, men hon var rätt nöjd och glad hon med. Men det är iaf absolut något att rekomendera :) Efter tropikariet, pös vi vidare till mcD, eftersom det passande nog ligger brevid, vi åt där, och sen fick lillis glass, och glad var hon för det :)

Isabell hade också bestämt att vi skulle till en stooor lekplats, sakt och gjort, vidare till gröninen, där hon tog Sandra i handen och sa "kom" och klättrade upp med henne i lekställningen. Vi var där ett tag, och sen gick vi och gumgade, och Bell bestämde att hon och Sandra skulle bada, så det gjorde dom, och efter det tyckte bellis att det var dags för en glass till. Efter det körde vi hem till Mathias och Jessica igen. Men jag kan ju lova att Bell var glad efter en sådan dag :)

Nåväl, mot kvällen visste inte jag och sandra vad vi skulle göra, efter att ha varit fööör rastlösa cyklade vi till hbg! Det var nog något av det dummaste, roligaste och sjukaste jag gjort! När vi kom till HBG efter ca 1½ timme så gick vi upp till Martin, för vi orkade inte cykla hem direkt, och inte senare heller :P Pappa fick hämta oss på knutan, tack för det pappi!! :)

Igår var det väl lite lugnare, var och badade, och då ser vi att någon rotar i vår väska, fly förbannad blev jag och nästan flög upp ur vattnet. Fy så arg jag var! Fattar inte folk att man inte rotar i andras väskor, det är fan att man inte ska få ha sina saker ifred.. jävla idioter!!
Mot kvällen var vi hos Sandra, dit Björn och Hanna också kom :) Var en trevlig kväll, och varsågod sandra för hjälpen med städningen ;)

Nej, nu är det tid att fixa en massa här, bl.a att raka benen, så sjukt tradigt, men måste göras. Ska ut och äta med Björns familj ikväll är det tänkt, får väl se ordentlig ut då ;) Och imorgon är det hoffmaestro, måste det ordentlig ut då med!! ;D
Ha en bra dag allihop!!
pusskram!

..och förresten, jag har inte ens träningsvärk efter cykelturen, det är sjukt :P ..!



Kommentarer
Postat av: Kathy

Hm, visst fyllde du år igår va? Haha, hade den känslan hela dagen att du fyllt år.. 27, 29? Grattis isåfall vännen :D Nu är du en gammal get! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback