Måndag

Just nu finns det bara en tanke i mitt huvud, varför är kalsoner mycket mycket skönare än trosor?!

För övrigt har det varit en mycket bra dag, varm, men bra :) När jag vaknade imorse körde jag direkt hem till mamma, som passade Ida och Isabell, blev lite badande i poolen och sen kom Annie och Madde :) Blev pannkakor till lunch, MUMS! Efter det badade flickorna lite till, och sen körde vi in mot stan, blev en tur i karlslundsparken, supermysigt, var ju år och dagar sen, och man har ju själv en hel del mysiga minnen därifrån sen barndomen med mormor och morfar. Så sen körde vi faktiskt dit och fikade lite, hos mormor och morfar alltså. Direkt därefter körde jag hem till Björn, och vi körde och handlade lite, och sen tog vi ett dopp i råå, supermysigt det med :) Nu ikväll har vi dammsugat huset och städat och tvättat hans föräldrars bilar, och sen belönade vi oss med kinamat. Mycket bra dag! Fick förövrigt ett mycket trevligt samtal innan också, hoppas..!

Imorgon har jag inte så mycket planerat, vi ska till Björns farmor efter han har jobbat, hon fyller 80, grattis till henne!
Nu blir det film, så jag säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback