Fredag

Jäääävlar vilken födelsedag jag hade igår! Björn väckte mig kl 6, och vad får jag av honom då om inte vännerboxen! Blev riktigt glad, en riktig 10poängare! Senare vid 10 väckte mamma mig, med "frukost" på sängen :) fick kläder och presentkort på ansiktsbehandling av henne och pappa. Och efter det så kom Sandra och Madde, och av dom fick jag en jättefin klänning! Fick alltså jättefina saker igår :):) Sen blir det kalas på söndag :)

Sen när vi hade ätit frukost åkte jag madde och sandra till Nova, blev lite fynd för oss alla, och nu har jag en jättefin klänning till min kusins bröllop i september :)

Iaf efter nova åkte jag hem, vilade, fixade mig och sen hämtade maddes mamma upp mig och sen maddie, och vi åkte in till staden och åt på tycho, jag madde sandra björn och hanna. Sen åkte vi in till hbg, och Björn lämnade av oss hos Moa, tack för det. Hade supertrevligt där, och Sofie och Linnea kom också upp mot slutet sen bar det av ner mot kvällens höjdpunkt (!!!) Hoffmaestro. Vi var där nere redan kvart i 11 och det började inte förrän halv 12, det nog dom längsta minuterna i mitt liv, men det var så värt väntan, för jag lovar att det är det bästa jag sett!! 11 personer på scen helt synkade, röster från ovan som gör att man blir knäsvag och ett scenspråk som slår det mesta! Helt klart 10 / 10!! Hade en riktigt riktigt bra födelsedag, och jag får inte glömma tacka Hanna igen för den fina baginbox väskan, och Linnea och Sofie för vinet :) Blev väldigt glad!

Vet att jag har yrat lite nu, men jag är helt tagen av igår, hoffmaestro & chraa är lycka!!

Idag blir det ingen festival, tråkigt väder och inget som är värt att gå dit för, blir nog en lugn hemmakväll med min vännerbox och kanske den finaste jag har, om jag har tur, annars får jag iaf sova med honom :) Vi får väl se hur kvällen blir. Finns nog iaf ingenting som kan dra ner på mitt humör idag, hoppas ni får en toppendag idag allihop :)

Nu blir det lite mer lyssnande på hoffmaestro, och sen bäddar jag ner mig med vänner igen :)
pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback