Förlååååt!

Fick nyss en smäll på fingrarna, jag suger på att uppdatera, förlåt (kathy)! :P Men det är bara för att jag har inte så mycket att skriva om, mina dagar ser i princip likadana ut. Denna veckan har jag dock haft fullt upp, och därför ingen tid till att uppdatera ;) I måndags körde jag och sandra till väla direkt efter jobb, för att handla present till min Björn, blev ju såklart lite mat och så där också :) I tisdags hämtade jag úpp madde vid tåget efter jobb, så åkte vi och handlade till min utegrupp på jobb, och fikade lite, vi skulle även fixa den sista presenten till Björn, även då blev det lite fika :) .. och en runda till Center syd, aja, hittade kläder som jag kunde ha på mig på Björns kalas i onsdags, och vilket väder han valde!! Men han blev iaf glad för sina presenter ;D Igår var den första lugna dagen för mig, slutade tidigt, och körde hem och slängde mig i sängen, och sen kom Björn hit, vi somnade 9... Idag blir det mys med maddie, och imorgon ska jag och björn ut och äta på Oasen, som också är en del av hans presenter :)

Jag ska bli bättre på dethär med att uppdatera, jag kan iaf lova att försöka! Dom få läsarna jag har vill väl ha något att läsa hihi.
Nu - duschen
Sen - pizza, godis, mys! Ha en trevlig fredagkväll
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninja

du SUGER på att uppdatera JA!

2010-02-03 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback