Lalala :)

Tänker inte tjata mer om att jag måste bli bättre på att uppdatera, alla vet om det redan ändå! Läser de bloggar som intresserar mig från iponen, annars är jag inte uppkopplad så ofta faktiskt. Har egentligen inte tid för detta men fick ett väldigt sug på att uppdatera just nu, och ändå har jag inte mycket att skriva. Ska vara i Landskrona om mindre än en timme och är bara halvfärdig, har en katt som sitter och skriker vid dörren om att hon vill ut, och en annan stressande faktor är att jag inte fått svar på ett sms som jag väääldigt gärna skulle vilja ha NU! Fast att jag sitter här gör mig som sagt inte mindre stressad! Håret är plattat iaf, och jag är halvsminkad! Får bli rally för lilla polon sen :) Som alla vet bjöd helgen som gick på påsk, vilket betyder elmia, som jag spenderade med dom 3 människorna jag trivs mest med, Sandra, Madde och Björn :) Bästa dagen på riktigt riktigt länge om jag får säga det själv! Så nu vet ni det också, och jag kan ju lova att det var inte sista året vi stannade länge :P Vilket tryck, har nog aldrig sett så mycket människor, med samma intresse som oss, även om man sett många så tog dethär året priset, helt överlycklig, lär leva på det lääänge :)

Nej nu får jag fortsätta, ha en bra dag gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback