MÅNDAG

Ja nu var det ett tag sen igen. Har haft mycket att göra och tänka på, men nu börjar alla knutar knytas upp :) Jag måste säga att jag mår riktigt bra över det och är nöjd. Har haft många som stöttat och lyssnat på mig, och det är jag mycket tacksam över! Annars har jag haft en väldigt förkyld helg (igen). Men ska jobba imorgon, så då kommer jag igång igen!

Har verkligen något att se fram emot nu också, den 30 åker jag & Björn upp till Göteborg, och stannar hela helgen, och bara myser, och firar att vi har 1 år tillsammans :) Ska verkligen bli skönt att komma iväg från verkligheten.

Nu har jag sagt mitt, och hoppas att Maddie kommer strax :)
pusskram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e bara avis för du inte vet det de är ;)

2009-10-22 @ 00:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback