Torsdag

Jag vet, jag vet, vääääldigt längesen jag uppdaterade. Men denhär gången har jag en bra anledning. Min egen data strejkar (!) fick till och med se nya OTH hos björn igår, och mammas data är mer än kontig och seg. VÄLDIGT KONSTIG!! Sitter därför just nu och leker mullemeck, har försökt få igång msn på mammas data (mission impossible) och har fått igång pappas nya handdata med mobilt bredband (mission completed). Och eftersom jag var så snäll och fixade igång den får jag låna den lite :) Vågar dock inte lägga in msn... inte än :P Men det kommer gott folk ;) Hur som haver, Götet var över alla förväntningar. Vi hade mysigare än jag någonsin vågat hoppas på. Vi insåg också att vi stått ut med varandra rätt länge också ;)

Annars flyter det på jättebra med jobb just nu :) Och imorgon blir det jobb fram tills halv 5 (hoppas på lite ungar)!! Annars ser helgen ut som så att det blir idol-mys med Sandra imorgon, gås hos björn på lördag, mys på söndag! Ja, det lär väl gå lika fort som vanligt :P

Men nej, sandra ringde nyss, så duschen väntar på mig, sen ska jag hem till henne och mysa :)
Hoppas denna lilla uppdateringen var okej ;) ¨
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback