Söndag

Måste börja med att gratta Zebbe&Kathy till lilla Lovisa :) alla lyckönskningar till er!!

Sitter framför tvn och väntar på att Björn ska komma hem, börjar längta ordentligt nu. Bara för att det är så nära:P Rätt bekvämt med pappas nya handdata får jag säga, även om jag varit negativ mot såna :P

Igår var det gåsmiddag hemma hos Björn. Hade riktigt trevligt, men var heeeelt slut när alla gått hem. Har inte sovit jättebra inatt heller, har börjat få någon rethosta, och det gillar jag inte alls, har varit sjuk så det räcker, så nu vill jag inte en gång till, får hoppas att det inte blir något.

Nej, nu hörde jag hans fina bil brumma här utanför, så nu kommer han.
Ha en trevlig söndag, pusss

Kommentarer
Postat av: Kathy

tack hjärtat <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback