MÅNDAG

Jaha, nu fick jag nyss påpekat att jag inte bloggat på en månad. Mindre bra av mig! Fick ett glädjebesked idag, och kan inte säga annat än grattis :)

Sitter just nu hemma hos Björn och väntar på att han ska komma hem från sin match. Börjar bli lite drygt att sitta här själv nu. Han körde vid halv 6, och så var Maddie här en runda, men hon körde för en timme sen. Men nu kommer han snart :)

Har legat helt slagen i sängen med migrän hela dagen, men nu känns det lite bättre. Ska iaf jobba imorgon, så då får det vara vad det vill. Men jag antar att jag vet var det kommer ifrån, men nu är jag avslappnad och glad igen :)

Igår fyllde sandra 21, Grattis igen stumpan! Hoppas du hade en underbar dag. Hade inte klarat helgen utan dig och Madde, TACK!

Nu har jag ordbajsat så det räcker. Ha en bra måndagkväll gott folk :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Kathy

Vet inte om det första är till mig, men tack isåfall :D <3

Postat av: sofie

haha visst var jag de :D klart jag kommer på festen, ska bli sjukt roligt, ska börja ladda redan nu :D

2009-07-24 @ 15:15:42
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback