Fredagen den 13

En sånhär dag till går jag inte med på!

Allvarligt talat! Otur på fredagen den 13? Jadå, varje jävla gång! Det brukar inte vara så ofta, men nu är det 2 månader på rad! Den 13 mars är också en fredag, och får jag uppleva en sånhär dag till så vet jag inte vad jag gör, för allvarligt talat, denna dagen har tagit på mina krafter, och har varit den värsta & jobbigaste på länge och det fattas bara en sak..!

Nej, en sak är säkert, fredagen den 13 mars 2009, tänker jag inte gå upp. Den dagen ska jag dra täcker över huvudet och ligga i sängen (& förhoppningsvis sova) heeeela dagen!

Nu ska jag försöka sova,
och hoppas att inte mer dåliga saker ska hända,
 innan klockan slår 00.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback