MÅNDAG

När du gråter, kom ihåg - när man delar är man 2!

Onsdag närmar sig med stormsteg, ohh va jag längtar efter min Björn. Kan knappt fatta att det bara är imorgon också jag ska vara utan honom. Och imorgon blir det jobb 8-16, sen antagligen träning, vilket innebär att dagen kommer gå fort, och sen på onsdag jobbar jag till 2, och när jag slutar är han troligtvis hemma hos mig igen :) snart snart snart! sen ska jag sluta tjata, jag lovar :P

Idag jobbade jag till 3, och sen åkte jag hem, och har slappat tills nu, har precis kommit ut ur duschen, och om en timme ska jag vara i häljarp för att hämta maddie, sen kör vi hem mot sandra, för att sen äta kinamat, gott som attans :)
Så för att hinna i tid ska jag fortsätta nu!

Ha en trevlig måndag allihop!
puss!

Kommentarer
Postat av: toyza

Tack :)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback