GÖTEBORG

I fredags åkte jag och sandra upp till henne i Gbg. Vi handlade mat, tvättade, och fixade allmänt, vi hann även med en film och lite mys, och lite närmare kvällen kom Björn och Hö :) Vi åt, spelade spel, och drack lite gott, och lite senare gjorde vi avenyn osäker. Mycket trevligt! I lördags när vi vaknade fixade vi frukost,  och sen åkte vi vidare till Liseberg. Vi kom dit runt halv 1 tiden, och jag hade så himla roligt :) blev en hel del åkande, god mat, långa köer, massa skratt.. och ett getingstick, för mig, men det kan jag leva med! Vi kom hem vid 10, och vi var helt slut, hela högen :P Och i söndags ringde klockan 9.00, mindre kul men det var bara till att dra sig upp, för Björn och Hö skulle spela match på eftermiddagen, en mindre lyckad en, men ja!

Trots att jag har haft sjukt ont i halsen hela helgen så har jag haft riktigt roligt. Det var dock riktigt jobbigt att lämna Sandra där uppe. Nu är det verkligen på riktigt, min bästa vän bor 2 ½ timme ifrån mig, och det suger (!) speciellt just nu. Det är tur att jag har Maddie, Rebecca och Björn här nere. Jag hade sån ångest igår, och när jag väl fattade att hon faktiskt bor där uppe nu och ett tag framöver, så brast hela min värld. Men det är bara 6 månader, som tur är.

Tack för denhär helgen, det lär ta tid innan jag glömmer den:)

-Rättvisa i flumride (Y)

Nu blir det sängen, själv..
Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback