Tisdag

Idag fortsatte mina flitigheter. Jag ställde klockan på halv 9, och då gick jag upp, borstade tänderna osv, så drog jag med mig mamma och gick 5 km i Järavallen :) När vi kom hem gjorde vi lite frukost, och började göra vid oss. klockan 12 började jag, och jobbade till halv 5, och klockan 5 blev det en timmes träning på friskis :) Men nu blir det nog vila till fredag. Möjligtvis 5 goa km med maddie imorgon eftermiddag. Det känns inte helt omöjligt :)

Nu ikväll är jag ganska trött, men jag vill inte sova själv!! Får väll se vad jag kan tjata till mig på den fronten, fast det känns rätt svårt, för han slutar inte träna förrän kl 9. Hm, vi får väll se :P Men nu ska jag göra ngt annat innan jag somnar ;D
puss!

Kommentarer
Postat av: sofie

nej det verkar inte var något allvarligt. ja hon sa det, men hon sa till mig bara att vi inte skulle ut sen. strippen, what? nu är jag inte med hehe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback