Måndag

Idag har jag varit på bra humör hela dagen :) Och har som grädde på moset varit ledig, men ändå fått en hel del gjort :) Direkt när jag vaknade imorse gick jag ut och tvättade bilen. Så nu är den fin igen, men ska jobba imorgon så då blir den väll helt dammig igen eftersom man kör in på en grusväg! Iaf så efter det så körde jag och hämtade Rebecca, och sen åkte vi och tränade. Så skönt att ha kommit igång med det igen. Jag blir mycket gladare och piggare :)
En sak till som är lite roligt är att jag bestämt mig för att mobba min pojkvän för hur matchen mellan Örebro och Hif gick. (2-0). Lite roligt måste jag säga att jag tycker att det är :P

Men nu ska jag se spårlöst :)
Pusss

Kommentarer
Postat av: sofie

ja jag vet, är jätte ledsen för att jag inte kunde följa med, hur vad kvällen?! det gick bra,känns bättre nu :)

Postat av: Björn b1

Riktigt gott att hif förlorade, nu leder rätt lag allsvenskan

2009-04-21 @ 01:24:40
Postat av: sofie

nej men det hade varit så himla kul att hänga med ju :) det var inget som var fel vad vi det länge så länge. tiden får väl utvisa det. hur är det annars med dig snäckan?! fan vi måste ses snart, miss you

2009-04-21 @ 14:18:38
URL: http://hotstuffs.blogg.se/
Postat av: Kathy

håller med b1 :)

2009-04-22 @ 18:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback