elmia 2009

Vilken dag jag hade igår! Jag gick iofs upp halv 7, men det var det värt =) Maddie kom vid halv 8 och så körde vi och hämtade Rebecca och sen körde vi hem till sandra :) Då bar det av mot jönköping, elmia :) Hade en roligt tripp upp, hamnade bland en massa andra som var på väg mot samma mål :) Vi kom upp där ca 10.00 och åkte hem ca 16.00. Riktig heldag, och även fast där kryllar av folk, brukar man lyckas att träffa en hel del ansikten man känner igen, även denna gång :) Vi var tillbaka i Helsingborg mellan halv 7 och 7, och hade redan bestämt att det inte var lönt att åka tillbaka till Landskrona med tanke på strippen. Så vi åt på Stattena, och sen åkte vi ner och satte oss på hamnpaviljongen och tog vars en öl. Eller ja, maddie körde så hon satt så snällt och tittade på. Efter det körde vi hem till Björn, så fick han köra till strippen, vilket var en ganska stor besvikelse, så vi åkte hem ist, Jag och björn hit här, och dom andra hem till sig :) Helt underbar dag, och vädret gjorde inte saken sämre :)

Idag hade vi bestämt oss för att sova länge, och vaknade runt 12, låg kvar i sängen och mös lite, och sen blev det lite frukost. Sen blev det lite mer mys, och så bestämde vi oss för att åka och gå en runda i Järavallen, riktigt mysigt, speciellt i detta vädret :)
När snutte hade kört hem, kom Mathias & Jessica och barnen och åt lite påskmiddag här, inte direkt till min förtjusning, men sällskapet var bra iaf :)

Är helt slut idag, så blir nog en hemmakväll och sova tidigt. Och nu blev det ett lååångt inlägg så nu ger jag mig, men bjuder såklart på en (läs två) bild från igår :)
puss!

med tanke på att jag älskar mustanger, så får det bli en goding från filmen
"gone in 60 seconds"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback