SÖNDAG

Kathy sa nyss något till mig. Jag har bloggperioder, ibland är det riktigt kul att blogga, och ibland vill jag inte alls! Just nu är jag inne i en bloggperiod för min egen data funkar inte och bdb funkar inte på denna datan! Jag är mer en sån människa som tycker att en bild säger mer än 1000 ord. Eller varför ska man läsa boken när man kan se filmen. Läsa är inte min grej helt enkelt :P Jag måste vara på humör för det :D


Har varit hemma hos Mathias&Jessica hela dagen, och timmarna bara flög iväg. Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan se Wallander. Jag försökte tjata hit björn, men med tanke på att han har tränat heeela dagen typ, så var han ganska trött. Så det gick inte så bra :P Har inte träffat sandra på hela dagen heller. Känns ganska konstigt :P

Men nu är kl snaaaart 9!
sov gott! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback