DÅLIGT HUMÖR

Var på kalas innan idag, men var inte alls på humör. Stackars människor som fick smaka på det. Har inte varit på humör på hela dagen, men sen träffade jag sandra, och blev genast på mycket bättre humör (i alla fall mot sandra:P). 

Jobb ringde innan också, så det blir en runda till Santa Maria inatt, riktigt fint, älskar att jobba natt. Så nu ska jag ner och fika lite, känner hur trött jag är i ögonen, men har köpt tre red bull, känner dock på mig att min broder kommer ta den ena, men men. Bara att hoppas på att jag inte somnar mitt i allt sen:P

Nej, blir nog soffan en halvtimme
hej.

Kommentarer
Postat av: Jag

hahah, jag vet att du njuter lika mycket varje gång :D

2008-12-01 @ 17:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback