Måndagsgnäll!

Idag har varit en sådär typisk dag när allt bara känns som att det ska gå åt helvete. MEN Johanna är stark och håller modet uppe.

Det ända positiva idag är att det faktiskt kunde varit värre att gå upp än det var, men när jag väl hade gått upp, kom tröttheten! Nåja, asa mig vidare till bussen, där jag frös som tusan, och nästan somnade, kom till skolan, men skulle då till koppargården, där min lektion var. En helt okej lektion. Efter det, var det körning + 4 timmars håla som gällde, NEJTACK, så jag körde, och gick sedan hem, fast besluten om att sola! Solade typ en timme, sen var det tråkigt, och än en gång frös jag!

Så nu hoppas jag att det tråkiga/dåliga är slut för idag, och nu är jag klar med mitt måndagsgnäll! Så jag ska snart hoppa in i duschen, ringa och väcka brodern, och besluta vad vi ska ha för mat, och sen ikväll ska jag passa mina små älsklingar, och så kommer förhoppningsvis madde också en runda :)

Tänkte avsluta med ngr bra ord, som jag precis fick höra av en alldeles underbar person :
" Vi lever i nulägets sanning"
Måste ju säga att dom passar bra in, efter helgens alla bravader!

Over and out,
- / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback