Esc?

På beställning av Kathy skriver jag nu ännu ett inlägg, och detta BARA för hennes skull =) Satt nyss och kollade hennes blogg, där hon hade ngtsorts ESCtema, och så kommer jag på hur fruktansvärt arg jag blir när jag tänker på gårdagens resultat. Jag tycker Charlotte var lysande, och det måste ju vara fler som tycker det eftersom där till och med var ett land som härmade henne, ukraina om jag inte har helt fel för mig?  Jag tror att de andra länderna inte röstade på henne av avundsjuka, de gjorde allt för att just inte sverige skulle vinna, och röstade ist på sina grannländer? Men äh, vad är det att lägga ner tid på? Vi i sverige vet ändå vilken låt som är bäst och förtjänar mer att vinna =)

Har pluggat heeeela dagen, och har nu tagit en alldeles för lång paus, så jag ska snart sticka ner näsan i böckerna igen =) Och det suger mer än att Ryssland vann igår.. ;) Och imorgon väntar ännu ett slutprov, denna gång i organisation&ledarskap. Blir en jobbig vecka och jag vet inte hur det ska hinnas med, men jag löser det :P

Over and out!
puss!
- / Johanna

Kommentarer
Postat av: Kathy

Tack :) Jag är nästan nöjd, du får skriva oftare. Haha! O nej, jag har inget tema, jag blev bara inspirerad :P Hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback