Visste du att...

En helt ovanlig torsdag!

Idag har det som alla andra torsdagar varit torsdag. En helt vanlig jävligt tråkig torsdag. Och inte nog med det så har man varit lika tvungen som alla andra dagar att gå i skolan. Eller tvungen och tvungen är man ju egentligen inte, men om jag ska vara ärlig så skadar det ju i alla fall inte att gå dit. Om inget annat kan man bara sitta och babbla som vi förövrigt brukar göra på alla lektionerna. Dagen går så mycket fortare då och att det BARA är 99 dagar kvar till studenten får mig att göra ett litet glädjeskutt. Givetvis när ingen ser på, man skulle kunna tro jag var utvecklingsstörd då. Springa runt där och göra små skutt av ingen anledning alls egentligen? För hur många som går förbi mig på stan vet att "hon tar studenten om 99 dagar, det är nog därför hon hoppar runt som ett litet sär" Jag tror ärligt talat att INGEN vet det, jag tror mest att folk hade skrattat. Om inte med mig, så åt mig!

Och detta kära lilla inlägg vill jag avsluta med en "Visste du att?"


Visste du att....



Eskimåerna, är den enda etniska gruppen i världen som saknar könshår?



image63


image64

Glöm det, försök inte ens! Hur många eskimåer du än hittar så lär du inte hitta en endaste litet strå!!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback