Pice of me ;)

Jag är nog världens sämasta bloggare, och varje gång jag skriver bestämmer jag mig för att blogga oftare. Jag ska se fall jag kan hålla det denhär gången :)

Varit på motormässan med pappi idag, träffade mathias&Jessica där också, och lite andra kända ansikten :) Sen åkte vi till Center syd & åt, och än en gång lite kända ansikte man inte sett på länge, och det var riktigt kul :)

Ikväll blir det hem till Sandra, och än en gång blir vi full trupp, god mat och en massa skitsnack kan jag tänka mig att det blir, och det ser jag verkligen fram emot :)

Och nu längtar jag till sommaren, I'm gonna tear you down like a pice of paper!

Haha men jag måste nämna att jag fortf skrattar åt gårdagen, konservöppnare från ikea, förkläde med hjärta på, Phille som inte kan stänga dörrar, Jonas som glömmer phille, Sandra som jämför TopGun med madicken, Kasta in handduken, ögon som går i kors och mycket mycket mer, riktigt rolig kväll och det tackar vi för :)

Haha hoppas du är nöjd nu Kathy :D

Tjingeling, puss
- / Johanna


Kommentarer
Postat av: Kathy

I'm very pleased, haha! Säger bara sommar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback