Kathy

På beställning från Kathy så ska jag nu skriva blogg.  Så bara för det ska jag skriva om henne! :D

Kathy är en person som hatar fötter, men älskar fotsvett, och hon älskar att göra reklam för min fotsvett!! Och ibland frågar hon saker om den, för hon skulle helst vilja ha de själv! Och så brukar hon tjuvlyssna på mig när jag pratar om min abt! Men ändå så tycker jag om henne, och är väldigt tacksam över att jag lärt känna henne, för hon har hjälpt mig att förstå en massa saker, och hon har samma värderingar som mig:) Så jag råder alla som känner Kathy, att ta vara på henne, för hon är en mycket bra vän, hihi <3

Så nu har hon & alla andra ngt att läsa, vsg haha :D

Pusss
- / Johanna

Kommentarer
Postat av: Kathy_the_best

Ja, jag vet :) Mmm.. du glömde Harald.

2008-03-17 @ 23:56:10
Postat av: Johanna

Ja, jag vet, det var lite mobbing! Men jag tror ändå att fotsvetten talar så det räcker om oss :P haha

Postat av: Anonym

Oss? Tala för dig själv. HAHAHAHA!

2008-03-18 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback