utgång

Jag hann med allt jag skulle hinna igår, och tur var väll det :) Innan allt folk hade gått, så körde min syster mig&Sandra till tåget, tack för det! Vi satte oss på tåget i dösjbro och hoppade av i Helsingborg, tog ut lite pengar och gick hem till en människa som Sandra var fast besluten om att han hette Arvid, han hette dock Mattias, så var honfårr Arvid ifrån är fortfarande en fråga  värd att ställas :P I alla fall så var André och han där, och vi satte igång med lite kortspel, och skitsnack, för att komma i stämning! Vid halv 12 lämnade vi boet för att gå ner mot Cardinal. Jag måste säga att det var den bästa kvällen på länge och jag hade riktigt kul :) Jag och Sandra träffade förövrigt en väldigt liten människa som nyss provspelat för HIF, men sandra gjorde klart för honom direkt att vi hatar Hif :P Och jag måste säga att jag har nog aldrig hört någon säga "Jag har cash" så många gånger som honom! Aja, vi överlevde det med. Vid halv 3 sjöng vi sista versen och var nöjda för kvällen/natten och då började vår barfotavandring till knutan så vi kunde åka hemåt :) En mycket trevlig kväll, det vill jag lova :) Så tack igen allihop :)

Nej, nu ska jag nog sova en stund :P
ciao!

Kommentarer
Postat av: Kathy

Jag och Sandra träffade förövrigt en väldigt liten människa som nyss provspelat för HIF, men sandra gjorde klart för honom direkt att vi hatar Hif :P



USCH? Vad är det för folk du träffar? :P

2008-08-01 @ 20:29:15
Postat av: Johanna

Haha han var riktigt konstig :P trodde aldrig vi skulle bli av med honom haha!

2008-08-02 @ 00:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback