jobbar&sliter

Nu var det riktigt längesen jag uppdaterade, men har inte riktigt haft tid. Jobbar och jobbar, men har redan kastat in handduken och bett om lite semester :P Ska jobba imorgon&söndag, alltså missar jag karnevalen, men, på ett sätt är det ganska skönt. Var inne en runda igår, och visst är det trevligt att träffa en massa man inte träffat på länge, folk från Sp05ek, och massa andra. Men visst är det skönt att slippa se en massa ansikte, som man aldrig vill se ändå :) Kan lika bra jobba nu, och vara ledig på hbgfestivalen, och så får det bli!

Idag blir det lite slappande innan jag går på kl 14.00 imorgon, för att sen jobba 6 dagar i rad, men för att sen faktiskt vara ledig Juli ut, ah, det är så vackert! Men, sen finns det ju folk som går på sin semester idag, grisar, örk på er, men ni har slitit LITE längre än mig, så ni är väl värda det :) Men sen finns det folk som min bror, som går på kl 06.00 på måndag efter 5 veckors semester! haha enjoy!

Så nu ska jag slita i 6 dagar, och sen ska jag glassa!
Tjing! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback