Jadå

Nu har jag suttit här i en kvart, och tänkt på vad jag ska skriva för att få det att låta bra, och för att få det att låta positivt. Men det går inte. Nu är jag trött på dig och dina lögner. Du ljuger mig rakt upp i ansiktet, för att någon annan ska kunna trycka upp det i huvudet på mig. Jag är trött på det nu, och kräker snart på både dig och den! Men jag vet redan vem som kommer vinna i slutet, och det är det som håller humöret uppe :)

Har varit på Liseberg idag med Syskonen Malmqvist, mycket trevligt, fast att det var så himla varmt så jag trodde vi skulle smälta. Så vid 2 begav vi oss mot Skåne igen, och aldrig har jag varit så glad över ac, och 18 grader i bilen! När jag kom hem slängde jag mig i poolen, där termometern visade hela 27 grader, underbart! Funderar på att ta ett dopp till, lite senare :) Efter det bär det väll av till stan, till Sandra igen, så blir det väll en tvätt av ulle och bulle och sen lite mys :)

Nej, poolen!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback