Sjukis

Gick och la mig igårkväll och mådde inte allt för bra. Men pluggade ändå som ett djur. Och vad tjänade det till? För när jag vaknade imorse mådde jag ännu mer illa, men gick ändå upp, fullt bestämd att gå till skolan. Men sen kom jag på att jag verkligen inte kunde, det hade aldrig gått, jag hr iofs inte spytt, men om jag hade satt mig på en buss hade jag gjort till 100 %

Så det var bara att ringa och sjukanmäla sig och ringa och avbeställa körlektionen :/ tog emot ganska mycket faktiskt. Men inget att göra åt det, har körlektion imorgon ist, och Halka på onsdag, fint!

Nu har gisse precis varit här för vi var tvugna att göra ett jävla pissigt turismarbete. Men jag måste säga att vi har varit ganska duktiga :P  Men alla skulle ju tvunget störa ;) Men jag måste erkänna att det var ganska trevligt att slippa tänka turism i ngr sekunder åt gången :)

Nu är det snart mat och jag hoppas att jag kan äta utan att det kommer upp :)

Måste avsluta med en Kathykommentar:

Kathy, säger:

HALLÅ

Kathy, säger:

HUR STAVAS HUNDAI?

Kathy, säger:

HAHAHA

Kathy, säger:

Hyundai

Kathy, säger:

hahaha

Kathy, säger:

thank you

När jag såg hur mkt hon skrev blev jag helt stressad och kom inte alls på hur det stavades, och jag trodde ju självklart att hon skulle veta det snabbt och av en viktig anleding, men NEJ hon skulle kolla blocket!  Haha du är yr <3

puss
- / Johanna


Kommentarer
Postat av: Kathy

Jag har ju hjärnan att komma på det själv till skillnad från andra, haha ;) Puss från Kathy, VIIII år, HAHAHA. (eller inte) IX :D

Postat av: Johanna

HAHAHA MEN!! Jag kunde resten iaf :D du säger ju ändå tack till dig själv, de gör INTE jag :D

2008-04-07 @ 17:56:14
Postat av: katttttttttttt

Förresten. Varför tackade jag när jag hade hjärna själv att komma på? :D hihihi

2008-04-07 @ 17:56:49
Postat av: kathyhatthatt

Passa DAJ :D

2008-04-07 @ 17:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback