Panik Panik Panik!

Inget man gör är bra! "Johanna, kan du fixa köttfärsen?" Johanna ställer sig snällt och gör köttfärsen, sen flyttar Johanna sig för att inte vara i vägen! "JOHANNA JAG BEHÖVER MER HJÄLP!" Visst kan jag hjälpa till sålänge du inte skriker.. "JAG GÖR DET SJÄLV"

Muntra familjen dehär, skönt att hon snart ska och träna, skönt att slippe hennes tjat! Fast hon är ju trots allt min mamma, och även om det känns som jag bara vill slänga henne på tippen ibland så älskar jag henne. Det finns trots allt mkt värre människor, och mkt värre saker :)

Denhär dagen suger! Men jag får väll överleva och så ska jag försöka få min bror att hämta mig så jag slipper vara hemma, alltid skönt att bara få koppla av där hemma där ingen är arg eller tjatar på en :) För jag har ju redan avreagerat mig en gång idag, så då får jag göra på något annat sätt nu :)

Puss
- / Johanna

Kommentarer
Postat av: Maddie..

Haha , höllt på och sätta i halsen när jag drack nyponsoppa, när jag läste om att du ville slänga din mamma på tippen..
Fick en sådan bild i huvudet när du typ kastar iväg henne från Löv så hamnar hon mitt i ett sopberg. =P HAHA.. Älskar dig..

2008-04-01 @ 23:35:11
Postat av: Johanna

Haha det är ju nog tur att du inte är överdriven :D haha. Sjuk i huvudet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback