Congrats!

ännu ett blogginlägg från min sida, folk börjar väll snart bli förvånade :P Började 09.40 idag, och DÅ lyckas Johanna försova sig, hade en lektion, så den missade jag :P ajaj! Haha och imorgon är jag ledig! Riktigt fint!

Idag blir det körlektion, och imorgon blir det tandis och jana :) Och sen på kvällen blir det eslöv, fint!

Idag blir jessica ett år äldre, och jag tror inte att det är något som glädjer henne :P men jag hoppas i alla fall att hon får en mkt bra dag och att hon hade en bra natt på jobb :P



den människa som kommit på att man ska lura varandra den 1 april måste vara riktigt tjock i huvudet! Hatar denna dagen, och brukar ingå i avtal med dom närmsta om att inte luras med dom, och slipper alltså gå och behöva tänka att dom kanske lurar mig.


Idag ekar ord som hoppas du dör,  och håll dig borta från mig så gör du mig en tjänst, i mitt huvud. Och visst är jag van vid att höra det nu, möjligtvis inte att jag ska dö, men ändå, det var väll ändå inte jag som hörde av mig? Jag accepterade när du sa att du inte ville prata med mig, och hörde inte av mig, det var du, men än en gång skyller du på mig, eller nej, inte ens mig? Det är inte okej att jag träffar en enda, men att du går till första bästa alltid är helt okej! Och bara för att hon kommer hem behöver du inte beté dig som ett svin, ta henne om det är hon du vill ha, jag tänker inte hindra er, det har jag sagt!  Eller ta någon av dom andra, men sluta klaga på mig, för jag orkar inte mer!


nej, nu ska jag ut och springa av mig ilskan! 
- / Johanna
  

Kommentarer
Postat av: Kathy

Ja, fyfan. Hata 1 april.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback