yesyes

Liserberg va riktigt roligt, men vilka sär vi e :P haha. "Ohh nu kan vi sola!!" "Nej, de behöver inte jag!!" HAHA eller va säger du sandra ;) Haha, fast vi va faktiskt lite taskia emellan åt, men man kunde ju inte låta bli :P Men var en riktigt lyckad dag. Och trött blev man, jag och sandra sov hela vägen hem haha! Och sen sov man gott på natten också :D

Måste berätta hur duktig jag är, jag&amanda va faktiskt på körskolan igår, på teori, och vi beställde även vår första körlektion. Vi är riktigt duktiga tkr jag haha. Och vi ska faktiskt på teori idag med. Och imorron ska jag tillbaka till skolan haha :P

Men nu ska jag käka eller ngt eftersom jag nyss vaknat ;)
puss!
- / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback