tss..

Fantasivärld - haha, fuck you, in my ass ;)

Jadå, då har man skrivit in sig på körskolan, dags för den skiten också ^^ Men jag e faktiskt lite stolt över mig själv :P Men ska inte börja med teorin förrän vecka 22, och jag lär inte börja med körningen innan dess :P haha men jag & amanda har iaf tagit ett steg på vägen!!

Händer idag då? Nja kanske center syd med maddie, jag ska plugga och så kommer väll baby sen också :) Men nu kom ju maddie :D och snart MÅSTE jag plugga :P haha

puss&kram
- / Johanna

Kommentarer
Postat av: ...

För jävulen!

2007-05-14 @ 22:55:37
Postat av: det du

Haha ! You think you are a barbie in a plastic fantasy world, but i´m sorry but i have to say it. You are nothing but a DUMB BLONDIN ;)
Suck on that!

2007-05-14 @ 22:57:16
Postat av: Anonym

otrogen hit otrogen dit :D

2007-05-15 @ 20:08:33
Postat av: Anonym

Im loving it, HAHAHHAHAHAHA PATETISK johanna e just vad du e, Ni har mage till o skriva en massa på internet, men utan de skulle ni vara ingenting, vågar inte ens möta ens blick!

2007-05-15 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback