Pulka

Haha okej , snö va kanske inte bara dåligt :P Det hela började som sagt imorse. Vaknade , och såg bara vitt där ute . usch va min första tanke. Sen kom maddis och käka frulle och sen softa vi som tusan . efter de fixade jag till mig , sen pös vi hem till henne och hon fixade till sig , sen fotade hennes pappa oss ! Sen åkte vi hem här och åt , och hade efter de tänkt åka till stan , men nej de gick ju inte - än en gång - jävla skitväder ! men så kom vi på den strålande idéen om att vi kunde ju faktiskt åka pulka ! haha tusan va roligt de va :Pmen efteråt va Jag inte lite svart under ögonen . haha men tack för en underbar dag maddie . riktigt roligt , de va ju ett tag sen man åkte pulka faktiskt :P haha .

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: toyza

du skriver mega jobbigt. massa mellanrum mellan punkterna och de shitet. sluuuuuuuuta :D

2007-02-22 @ 12:57:30
Postat av: michelle

haha eller hur ^^

Postat av: matthias

hehe fläckar bilder ;) tycker om er (L)

2007-02-23 @ 03:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback