Måndag !

Vaknade halv 12 idag, av en välkänd röst. Haha inte lätt att sova när man hör den lilla söta ungen ! Haha annie skulle ha sina köttbullar som vanligt , alltid samma sak när hon kommer hit . och de va just de jag vaknade av " mormor jag vill ha köttbullar!"  Men jag kunde inte bli arg på henne. Så de va bara att dra sig upp från sängen . men ska snart sova lite igen ! annars slutar inte denna dagen bra .

Annars , vad händer. hm ska snart sova igen skulle jag tro, sen ska jag hoppa in i duschen , käka lite . SEN ska jag och madde fixa våra små naglar . och sen bär de väll av in mot staden. Eller ngt i den stilen skulle jag iaf tro att de blir ! Mkt slapp dag alltså , men så e de ju att ha Lov , så skönt de e ! ska inte göra ngt vettigt på hela veckan. de e en sak som e säker iaf :) haha

Puss&Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback