Första gången ;P

Jaha, men då va de väll även min tur att fixa blogg . Får va som alla andra ngn gång.
Bara sovit i 2 dgr i rad nu, lite sjukis, men lite bättre nu. får se hur jag gör imorron. sen e de helg och lov. mkt skönt, kommer inte en dag för tidigt faktiskt. ska ha en vit helg, har inte haft de på länge. så nu får jag ta tag i de. men de ska väll kunna bli en trevlig helg ändå ; ) sen e de lov , och då lär de väll bli fest. trevligt :P men vi får väll se !

Men nu ska jag göra annat
Puss & Kram <3


Kommentarer
Postat av: Peight

hahahahaha "första gången". Naw är du lite oskuld Johanna. Skämt och sido, haha vi och våran vita helg kommer bli perfekt eller vad säger du? kisses

2007-02-16 @ 15:45:27
Postat av: Peight

glömde

2007-02-16 @ 15:46:07
Postat av: Anonym

den kommer ju inte med, det ska vara ett hjärta iallafall :P

2007-02-16 @ 15:46:38
Postat av: Peight

glömde skriva att den var från mig med den sista. Ps. jag är uttråkad

2007-02-16 @ 15:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback