14 december

Nu har jag för en gångs skull tid att skriva här :)

Har nog säkert hänt en hel del på sista tiden. Men inget sådär speciellt viktigt :P Kollat en hel del fotboll med fjun^^ eller vi har ju  alla fall försökt akta oss för bollen :P Träffat Maddie också lite, va på center syd med henne i onsdags =) Trevligt. Sen dit igen på kvällen med mamma och fick ett par stövlar (äntligen) och köpte ett par andra skor också. Sen igår var det som sagt fotboll och sen ut en stund med min maddie.
             Ikväll blir de ut med Maddie, Sazz, Lotta och en jävla massa andra. Ska bli trevligt :) Först äta lite pizza hemma hos Sandra och sen åker vi till hbg - mys :) Längesen ju, men vi ser fram emot de:)

Imorgon ska jag se min lilla plutta ha gymnastikuppvisning =) ska bli kul, sen vad som händer får vi se.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och antingen plugga, städa, eller ta tvätten... tror de blir tvätten :P
puss!
- / Johanna

Kommentarer
Postat av: Kathy

Detta var min födelsedag också :D

2008-01-06 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback