Usch!

Borde egentligen plugga nu. har faktiskt kommit ngnstans! är ganska stolt över mig själv. men måste verkligen få G på detta provet haha! hatar spanska :P 

fyfan vilken dag de va igår. lätt värsta på riktigt länge! måste allt komma på en & samma gång? men fick faktiskt lära mig en hel del igår! som att uppskatta livet. svårt en dag som igår, men när man fick höra vad som hänt, så va de egentligen ganska lätt. döden står och knackar på dörren hela tiden, man förstår bara inte de! vi är egentligen nära att mista livet varje dag. men ändå blir man lika chockad varje gång de händer. men de e väll klart! man tror inte att folk ska dö! som till exempel, i mina ögon är mina vänner odödliga och kommer alltid leva här sidan om mig. Men då gäller det att man betyder så mkt som man verkligen tror och vill! men inte alltid man gör de, man ska nog lära sig livet från den hårda sidan. för då lär det inte finnas lika mkt besvikelser! usch vad jag låter negativ när jag skriver, men jag säger som Sofie, skönt att få skriva av sig. de hjälper faktiskt!

- & jag hoppas att ni skärper er, och ser vad ni håller på med! för de e jag som får lida, och se på! för fan, ni e ju så patetiska! hur svårt kan ett beslut vara?!

pluggandet kallar - / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback