The time of my life...

Har haft mammis bil hela dagen. Helt utan anledning egentligen, fast från början var de ju meningen att vi skulle vatt svarttaxi, men nu blev de ju inte så :P Haha! Men när vi körde runt lite i stan, så hittade vi robin och plockade upp han, haha! Trevligt :) & sen slutade med att Jag, Maddie, Robin, Dennis, Ayo, Matte & Markus gick upp till Dennis! Riktigt längesen! & oj vad jag saknar den gamla tiden! Alla fester hemma hos Dennis, eller när vi bara umgicks och egentligen inte gjorde ett smack, men endå hade riktigt roligt :) Ohh, de e så mkt jag vill säga, men jag vet inte vad! Får sånna fruktansvärda minnen! Och den enda anledningen till att dom e fruktansvärda, är att dom är så underbara! Får aldrig tillbaka den tiden! Men jag vill så gärna, för den tiden var den bästa i mitt liv! Jag bara sitter här, och stirrar in i skärmen, och tänker tillbaka! Och jag vill kunna berätta om en massa, och jag vill kunna berätta hur underbart och hur fruktansvärt roligt de va! Men det går inte! För ingen förutom dom som själv var med skulle förstå :) Ohhh bara ta mig tillbaka. - Miss the old days, the days of my life...

Jag önskar, & jag vill, att de inte bara är jag som bryr mig! Jag önskar att du skulle försöka lösa ngt ngn gång! Jag önskar också att du skulle se de själv! & Jag önskar mest av allt att det inte var såhär! Jag vet inte riktigt vad som har hänt! Men jag märker ju att jag hade rätt.... allt går åt helvete...

- / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback