Tisdag!

Vad är detta för väder? allvarligt talat, jag blir arg! Det verkar som att modernatur har blivit en riktigt bitterfitta, jag menar, kan inte vi här nere också få fint väder? Hon kan väl iaf ge lördagen fint väder som en present till morfar? Jag vill inte ha blåst, regn eller mulet, jag vill ha sol och värme, jag kan ju inte direkt sola i detta vädret! Det sjuka är att jag nyss var och hälsade på Maddie efter att ha varit och fixat naglarna, (som nu för övrigt är roooosa :) ) och där var det myyycket skönare väder, för där var iaf lite sol bland blåsten. Här hemma är det bara blåsigt och massa moln. Jag strejkar! Och sjukt tradiga låtar på radion som anna bergendahl gör fan inte stämningen bättre!

Nej, nu går jag och tar något fint att äta, går och lägger mig i sängen och checkar lite tv, och myser ner mig med Björns tröja! När jag kommer ut från mitt rum igen, så SKA det vara sol!

Tjing!

GE MIG! Saknar solen som aldrig förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback