smått & gott

Det blev ingen tv, och inget bättre väder heller för den delen.. Nej jag stoppade mig själv lite där, kan ju inte sitta vid tvn alltid. Så jag vågade mig på att våga håret (hehe) a la egoina ist. Men det gick ju inte allt för bra, så nu sitter jag med 2 flätor ist, men jag ska nog fixa det på något sätt, var inte sååå svårt, mest där bak. Ska försöka fler gånger så har jag snart kläm på det! Men jag tänker inte visa resultatet, tänkte dock visa mina tjusiga rosa sommarnaglar:

Inte så bra bildkvalité, fotad med min iphone då jag inte äger en kamera just nu.

Och här har vi den andra tunikan jag berättade här om dagen att jag
har köpt. Mycket mycket nöjd.

Nu
kanske jag är värd lite mat och tv! Har ändå näst intill hela dagen planerad, så lite slappande får jag unna mig! puss!

Kommentarer
Postat av: marie

Du gillar väl inte att ha en handväska på golvet när du är på reausturang? Nej, jag tänkte väl det :) Så var då med i min grymma tävling på min blogg där du kan vinna en snygg upphängare till din handväska!

Postat av: Anonym

Jag tycker de är extra snyggt med byxorna nere vid anklarna. Nytt mode? man kanske skulle satsa??

2010-05-26 @ 09:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback