Fredag.

Allvarligt talat, vad är detta för väder? Jag strejkar snart, många spindlar måste ha blivit dödade (eller några riktigt stora). Jag hatar regn, jag hatar moln, ska vi gå från vinter till höst till sommar? Eller hur ska vi ha det i detta landet?

Ju mer jag tänker på mitt besök på af i tisdags, ju mer irriterad blir jag, dom är precis som alla andra, och vill bara tjäna så mycket pengar som möjligt, dom struntar i att lyssna och tänka på hur folk mår. Jag får väl gå dit igen, men vill göra det till så få besök som möjligt!

Har bestämt mig för att göra detta till en riktigt bra helg. Kan berätta att ledigheten änsålänge har börjat bra, och så ska den fortsätta. Men kan inte låta bli att varje dag hoppas på att hon ska höra av sig, så jag får veta. Vad händer idag då? Nja, jag känner att jag vill klämma in en runda mot center syd eller väla eller något, vill ha lite nya nagellack. Det ska bli sommar någon gång, och då ska jag ha fina målade tånaglar, så man kan ha sniiigga skor där man visar fossingarna :)

Sandra jobbar, Madde ska iväg och handla med G och sen iväg till lilla farmorn, och björn lovade att höra av sig när han hade varit hos sin mormor, jag börjar fundera på om han glömt mig.

Ha en trevlig fredag och helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du måla dina tåååååååååååååååååååååååår? MEGATÅÅÅÅÅRNA! // hemlig

2010-05-16 @ 01:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback