Måndag

Idag är det inte vilken måndag som helst, utan Sandras födelsedag, Grattis hjärtat!! Tyvärr har hon valt liiite tråkigt väder, men jag hoppas hennes dag blir bra endå :)

Helgen har varit givande, har fått en del färg, och Sandra har blivit firad! Igår hade jag och Björn en riktigt mysdag, låg i solen och mös till halv 5, sen marinerade vi köttet vi senare skulle äta, och gjorde en rabarberpaj. Till middag blev det grillar kycklingfile, grillade majskolvar, en stoor sallad med ceasardressing, pommes och beasås! Kunde inte bli mer lyckat. Frågan är bara vad vi ska ha idag. Får tänka på den saken!

Måste säga att jag har varit ganska duktig idag, har städat toaletterna, tagit disken och håller nu på med mitt rum. Men är helt slut så ska lugna ner mig lite, för imorgon ska jag vara fit for fight, när jag ska börja i djuraffären. Börjar bli lite nervös nu, men det ska nog gå bra.

Nej, nu ska jag vika lite mer kläder på rummet, det är ju trots allt inte så jobbigt!
Ha en trevlig dag i regnet, puss!


En riktig klassiker, och sandra, nu är du gammal som gaaaatan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback