Fredag

Vilket väder vi haft idag.

Vaknade halv 5 av mamma, jag och Björn skulle köra henne och pappa till Sturup :) Sen körde jag hem Björn och sen hem här och slängde mig i sängen. När jag vaknade igen gick jag direkt ut och la mig i gräset. Har legat där tills för lite mer än en timme sen, så nu har jag hunnit duscha. Får inte tag på Björn, så snart ger jag upp och åker iväg och äter någonstans med Maddie ist!

Och nu ska jag passa på att säga grattis till Mikke som blir pappa i september tror jag, tror alla vet nu! Helt galet att en människa man känt hela livet ska ha barn, skoj skoj :) Så, GRATTIS!

Imorgon blir det tjejmiddag hos Sandra som fyller år på måndag, jag och Maddie har dom bästa presenterna. hih!
Nu, fixa och ringa maddie! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback