not a day to soon..

Ja, nu fick bloggen ett lite finare utseende, och det tackar jag Nina för :)

Idag är jag en helt annan människa, lycklig, glad & ja typ som vanligt! Är lite förkyld bara men förhoppningsvis är det påväg bort!
Nu tror jag att hela min vecka är väl planerad. Imorgon ska jag träffa Sandra efter jobb, torsdag ska jag och Maddie  iväg och handla när jag har slutat, och vem vet, är det fint väder kanske vi slutar mer än en gång i Lödde. På fredag jobbar jag länge (halv 5, men ändå) och efter det blir det hem att vila lite, för att sen gå iväg på lite fest på kvällen. Och på Lördag ska jag äntligen få träffa snutt igen. Vi har ju fullt upp båda två hela veckan, så det lär nog gå fort, men ser fram emot lördag lite extra, för vi ska bara ha en massa mys då :)

Har ganska mycket jobb nu ett tag framöver, vilket är skönt, iaf när det blir den 25 (y)
Men nej, nu börjar snart Idol, så det ska ses, och sen blir det sängen, men jag kanske ringer någon och säger godnatt och berättar att jag älskar honom en extra gång, först!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback